quarta-feira, junho 22, 2005

DEFENSA DA RÍA

Contra o porto deportivo na Lagoa, en Teis...
Na defensa de A Guía...
A Ría de Vigo é nosa, e non é súa Sr. Pedrosa...


“Vaia vaia vaia, Teis ten praias!
Eo eo eo, Vigo sen recheos!”

(tí@Teis)

FICAREI CONTIGO

Disque abrir Vigo ao mar
é ve-lo mar nas túas meniñas.
Disfrutar do xeneroso mar
é sentir na cidade a túa salgada caricia
e mailo fresco cheirume mariño
que me baña de salitre a cotío.

No berce do mar vouche mexer
entre solpor e amencer meu amigo
nas ondas mariñas vouche mexer
nas ondas mainas meu amigo,
onde cunchas brancas e finas areas
rebuldan inquedas na orela,
na orela do mar meu amigo.

Nas augas da nosa ría non máis recheos.
Non máis recheos na Ría de Vigo.
No blues das galegas mareas vivas
hei bailar contigo meu amigo.
E por fin... na beiramar ficarei contigo
ficarei contigo miña amiga.

Alfonso Láuzara

Sem comentários: